SMACK THAT!

(Gör kullerbyttor i soffan. Fram, runt, bak, runt.)
Öppnade precis ett alldeles underbart mail. Avsändare: ELLE.
Från och med idag (nu) konverterar jag till modebloggare.
Kolla på de röda skönheterna och avundas.
Väldans, extremt, jättesnart får jag (rör du dör du) lukta och smeka på världens vackraste kilklackar!

"Till årets ELLE-gala så fick ELLEs stylist Lisa Lindqwister hedersuppdraget att tillsammans med
Vagabonds kunniga skodesigners göra skor i en extremt limiterad upplaga.
Skorna togs fram i fyra olika färger och användes i ELLE-galans öppningsvisning
stylad av den just nämnda Lisa

Nu när
ELLE-galan är över så har vi fått behålla de här härliga skorna.
Jag äger ett par, Lisa äger ett par och modetjifen Cia Jansson äger ett par.
Sen är det ingen mer som har några. men snart kanske du?
Jag har nämligen det stora nöjet att tävla ut fyra par till er läsare!

Det finns som ni ser på bilden röda, turkosa, ceriserosa och kleinblå.
Samtliga är i storlek 39."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul Hanna, trist att det inte var stl. 38. Puss på dig

2010-03-31 @ 22:05:56
Postat av: Hanna

Anonym: Förbannat nöjd. Tack!

2010-03-31 @ 22:46:28
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/
Postat av: frida

helt underbart mejl! fick det turkosa!!

så grattis:D

2010-04-06 @ 16:44:09
URL: http://todaystartsthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0