JUST ANOTHER MANIC MONDAY

Det bästa med måndagar är att du (jag) vaknar och är fruktansvärt effektiv.
Varning för hurt. Se bara: Vaknat. Bäddat. Frukost (frukostmänniska nummer 1. Inga två skivor polarkaka med salami och hushållsost. Nej. Hemmagjort surdegsbröd, A-fil, kokta ägg. Sätter stopp där). Legat i badet i en timme och lyssnat på Edith Piaf (skrubbat/filat/tvättat/torkat/smorat/sprayat. Känt mig fransk bland bubblor). Ringt Folktandvården. Skrivit ihop ytterligare ett, i raden av många, personliga brev. Ansökt om nytt bankkort. Druckit 11-kaffe. Puss på måndagar och puss för att jag för tillfället mår prinsessa. Nej förresten. Kung.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du mår inte du ÄR kung!

2010-01-12 @ 03:48:54
Postat av: Hanna

Karin: Opá! Du är min drottning!

2010-01-12 @ 21:49:37
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/
Postat av: Karen

Lätt att ja e! O när ja kommer hem ska vi flytta in i vårt slott med alla dom andra små prinsessorna;P

love

2010-01-13 @ 06:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0