<3

Chittchattade med kvinnan Down Under i förmiddags.
En helt perfekt start på en vecka som osar mer romans än självaste Amor.
Tänkte att jag skulle haka på tåget, sprida kärlek och mer kärlek där till mellan måndag och söndag.
Starten blev medelmåttigt bra, resultatet mer än godkänt men responsen rent åt helvete.
Uppriktigt så tror jag att syster till en början uppskattade solonummret.
Att få en låt dedicerad till sig är (i de allra flesta fall) oerhört smickrande,
men när jag daskat av ackorden och ylat textraderna till *censur*
inte bara två, tre utan fyra, fem gånger gick hon i taket, suckade, gick in på sitt rum, stängde dörren,
öppnade den igen och sa, vänligt men bestämmt: Tack. Jag ska sova nu.
I morgon är det nya tag, ännu en melodi eller ett säkert kort - hjärtformade falukorvar
(ett tillfälle att låta pepparkaksformarna återuppstå efter julen, vem orkar vänta till påsk?)
Så. Let love shine! Ge någon en daglig dos av kärlek. A shot at love!
XO.

Kommentarer
Postat av: Cillan

MYS!

By the way, u are alive and amused!

2010-02-10 @ 10:41:55
Postat av: Hanna

Cillan: Megamys. Du är bäst.

2010-02-11 @ 16:34:22
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0