LET IT SHINE

Å. Jag hoppas att det spricker upp (tittar ut), det ser lovande ut?
Precis som igår vill jag sätta mig på domkyrkomuren mellan Pusslunden och Vaccinationscentrum,
investera arton minuter i solen och äta lunch ur min medhavda låda.
(Innehållsförteckning: Kallrökt lax, avokado och zucchini.
Kik-, socker- och pestoslungade gröna ärtor.
Kesoklick, dill och Crema di Balsamico Limone. Mängder, och åter igen mängder grovmalen svartpeppar.)
Få menande och omenande blickar av bipasserande strövare
när jag vardaslyxar med tankarna som sällskap.

Kommentarer
Postat av: W

Åh jag skulle lätt vilja vara ditt sälskap i vårsolen! Höra fåglarna kvittra o bara sitta o titta på folk o snaka skit! De skulle sitta fint!

Saknar dig vännen<3

2010-04-13 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0