TALK OF THE TOWN

Kalla det medvind/nedförsbacke/flyt/räkmackor.

1) Kan numera benämna mig NC-operatör/maskinist..
2)..vilket betyder löneförhöjning/påökning med 20%..
3)..vilket genererar i cash. Cash is king..
4)..som jag kan spara i grisen..
5)..spendera på tur- och returbiljetter mot västkuststad..
6)..eller investera i förtäring under lördagsdansen med Karin.

7) Ha! Och så ska jag visst på anställningsintervju nästa vecka.
Hur bra? Lika bra som att min Zakynthos-engångskamera har framkallats.
Engångs-undervatten-kamera. Opá! 100% beautiful.

Kommentarer
Postat av: Karin

BLEV DE BRA BILDER ELLER??? DU HADE JU ETT DÅ FINT MOTIV;* HAHAHA JA VILL SE!!!!

ÄLSKAR DIG TJEJEN

2009-09-04 @ 11:00:16
Postat av: Hanna

Bilderna är att döda för! Faktiskt!

2009-09-04 @ 19:06:09
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0