DA. HELLO SKINDIVER



Det jag behövde lät jag vila i dina händer
Inga överflödiga ord, bara blickar som berättade mer om liv än livet i sig
I takt med sekunder och ögonblick trängde vi undan septembernätter
Lät tiden vila mellan handling och skugga
För att någonstans i stunden fånga värmen under röda hösthimlar


(och från det ena till det andra. Idag är jag impulsiv på hemmaplan.
Fixar nya stålsträngar till en avlagd gitarr och köper metronomer/stämapparater.
Smyger omkring inne på Federal Bodypiercing. Adrenalinrus. Bokar tid för fysisk smärta.
Ser att de har drop-in och inser att jag som vanligt är pank. Bestämmer mig för
att vara impulsiv om någon vecka. Avbokar tid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0