THE MAGIC 4 (4-EVER)

Jag                         in&L
!      sa                  ar       in
ia           kn           &K            n&
il                 ar     in                   Ce
ec                   Kar                        ci
&C                                                 li
n                                                  a
n                                                  &
Li                                               Ka
n&                                           ri
i                                          n
r                                       &
Ka                                 Ka
n&                             ri
ri                         n&
Ka                  Li
a&          nn
li    &C
eci
Ett tappert försök, som förhoppningsvis (drömma kan jag ju alltid göra),
kommer få er att stanna kvar i den här äckliga, mellanstora, medelmåttiga
och meningslösa håla. Världen är inget mer än ett heluppslag i en grådaskig atlas.
(P.S Om ni nu, mot all förmodan packar väskorna för en kort, kort tid,
låter nerver och smaklökar kittlas på andra kontinenter ställer jag här ett ultimatum:
1) Bespara övervikten för någon annan. Du kommer ändå inte använda det där extra paret jeans.
Jag ska få plats i bagaget. Eller...
2) ... skit i pojkvänner, polacker och musikanter. Spendera hela helgen med mig).

Kommentarer
Postat av: Karin

Du söta, underbara människa som har lika många kvaliteér som vilken stjärna som helst. Självklart tar jag mycket hellre med dig än vilken sketen packning som helst. Men du, jag kommer hem, och föressten åker jag inte förenns i december! PUSS, älskar dig!

2009-09-18 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0