G - R - R

Nu vill jag påstå att jag är helt återställd från bakfylla.
Verkmästarn i huvudet har slutat för dagen. Tack.

Gårdagen var minst sagt en tillställning i sig.
Maskerad har sin charm, ni vet, du får gå in i en roll och kan släppa allt som egentligen har med dig själv att göra.
Spela med. Inga regler.
Så igår spenderade jag grekiska timmar (inte romare. Förväxla mig för fan inte med en romare) iklädd peplos och murgröna.
Afrodite. Och mellan vinflaskorna även Dionysos.
Galet bra.


P.S
Kort och gott.
Det är fult att skryta,
men jag har världens bästa vänner
D.S

Kommentarer
Postat av: Madelen

Du är världens bästa vän!

2009-03-16 @ 21:21:05
URL: http://delamotte.blogg.se/
Postat av: Cillan

Du är världens bästa vän!

2009-03-16 @ 21:22:03
Postat av: Cillan

Nej alltså det var jag som skrev det, min dator krånglar....

2009-03-16 @ 21:23:27
Postat av: Hanna

Cillan: Puss på dig.

2009-03-30 @ 19:20:42
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0