veryveryurgent - gimmegimme - ochförlåt

Har ni någon aning om hur många
LET'S-GO-CRAYZ-UNTZ-DJMOTO-POWER-KARAOKE-VERSION-REMIXES
det finns av "Lay All Your Love On Me"?
Va? Va? Va!

Av en ren slump
(nåväl, jag Spotifya - in på moviespår - Classics - Mamma Mia - ABBA),
har jag satt mig själv i en sits jag inte lyckas slita mig ur.
Det hela går helt enkelt ut på att recensera,
 just precis, Lay All Your Love On Me.  
Så nu har det slagit slint totalt.
Rota fram de tajta och desto tajtare, trikåerna.
Temafest ABBA. Låter inte det alldeles förträffligt?
Och kvällens spellista? Given:

ABBA - Lay All Your Love On Me (tror på starkt startskott)
Lisa Stokke - Lay All Your Love On Me
A'Teens - Lay All Your Love On Me.
Avantasia - Lay All Your Love On Me
The Karaoke Singer - Lay All Your Love On Me (kanske att låten har satt sig hos någon nu)
Sylver - Lay All Your Love On Me
Abbacadavra - Lay All Your Love On Me
Erasure - Lay All Your Love On Me (efter en bag-in-box kan alla dansa. Åtminstone till den här).
Ecstatica - Lay All Your Love On Me
Studio 99 - Lay All Your Love On Me
San Francisco Gay Men's Chorus & Dr. Stan Hill - Lay All Your Love On Me
Sweet Little Band - Lay All Your Love On Me

Jag säger bara, thank you for the music!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0