OUTFIT OF THE DAY

Dagens outfit/dagliga dos av kärlek.
Numera spenderar jag dagarna såhär, eller med dom här rättare sagt.
Ett angenämt sällskap som inte kräver djupare konversation eller kli på ryggen.
Det är en rätt så ytlig relation vi har till varandra,
herr, fru och jag, men kemin mellan oss kan ingen gå miste om.
Om ändå tiden som krävs att klä dessa kunde vara likvärdig med tiden det tar att klä av dom.
Hälften vore fan nog.
Bilderna gör dom inte rättvisa men trots det är det ett smakprov på årets julklappar.

Kommentarer
Postat av: Karin

DU är ju inget annat än ett kreativt geni! Saknar redan att inte kunna sitta och mysa ätandes choklad och dricka rödvin vid din sida!

2009-12-21 @ 08:34:43
Postat av: Hanna

Karin: Tackelitack. Gjorde ett tappert försök med fredagsmys som enmansband. Det var inte mycket att jubla över. Men du kommer snart hem.

2009-12-21 @ 21:04:46
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/
Postat av: Arvid

Haha! Jag gillar hur rätt jag hade när jag kom med påståendet att dina klappar skulle bli fina. Det var precis något sånt här jag hade i åtanke.

2009-12-23 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0