ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Körde Gina Tricot bara ett tillfälligt byte av modell?
Varför var det inte jag som fick ett intimt telefonsamtal angående ett schysst extraknäck?
Åma sig i underkläder - sicken baggis.
Det gör jag framför spegeln varje dag.
Hon fick säkert en fet plånbok på köpet.
Pengar som jag hade kunnat spendera på den planerade sista-minutenresan,
med obestämd destination,
pappa ska få i julklapp.
Sharm el Sheikh (tjaaa-men-check som han säger) lyser med sin frånvaro
men jag hoppas att bensinpengarna åtminstone räcker till Grebo.
Sköna gröna Grebo.
Det blir nog också roligt.
Till saken.
Julklappar kostar en del, och en del tycks tredubblas år efter år.
Men å andra sidan är det faktiskt fruktansvärt tillfredsställande att slå in paket till sig själv om du blundar för prislappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0