MORGONKONVERSATION MELLAN MOR OCH DOTTER

Skickat: Woho - fem timmars skrivande i form av NP. Önska mig lycka till bland papper, koffeinmissbruk och bananuppladdning! Älskar dig!
Mottaget: Tänk Strindberg. Älskar dig och lycka till.
Skickat: Jag tänker. Jag tänker. Jag tänker. Storartat! Bravur!
Mottaget: Bombastiskt min kära dotter, bombastiskt.
Skickat: Det var så det var ja! Då är det bara skrivkrampen jag bör undvika. LÖV YA, XOXO. Och ha en bra dag. Skäll inte ut barnen allt för mycket. De är trots allt bara vilsna själar.
Mottaget: Vilsna är ordet.

Jag skrev, och jag ger mig katten på att ingen kan motstå en krönika där man liknar livets formning med en gräddbakelse. Smaka på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0