Spontanitet och skönhetssömn

Jag bugar  för gårdagens afton. Det var ett trevligt sätt att fira 18årsdag. Och jag tackar allra hjärteligaste för uppvaktningen från alla håll. Familj. Släkt. Vänner.

I själva verket så hade jag inte planerat mycket mer än en skön hemmasittarkväll framför Melodifesten, iklädd flanellpyjamas och tofflor. Men icke. Det spontana i Karin, Cillan och mig vaknade till liv. Kvällen tillbringades överallt och ingenstans. Fram och tillbaka. Upp och ner. Ut och in. Bak och fram. Efter - låt oss kalla det - fylletallrik (i brist på ord), långpromenader i high heals, fnitterhets och matlagning somnade jag alldeles för sent. Men som jag brukar responerar - det har inte varit en riktig utekväll om man kommer hem innan morgontidningen ligger i brevlådan. Och minst sagt - igår (idag) var en typiskt sådan afton! Eller ska jag ta mig friheten till att säga "En JallaJalla kväll"? Mums.

Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0