Hands up! Nu blir det farligt

Ey! Smaka på den här ni:
½ påse sommarmix från ICA (blandsallad)
1 paket lufttorkad skinka (100g)
1 stycke päron, helst Anjou
1 burk, stora, vita bönor
Rödlök efter smak (skivas i ringar)
En näve valnötter (bryt sönder de små djävlarna en aning)
Flytande honung (ringlas över kalaset)
Chevré (Smulad - efter smak och tycke. Uttalet tjivas vi om en annan dag)
En skvätt balsamvinäger
Svartpeppar (för min del ska det vara lass, och åter igen lass)

Det var den g-oo-aste' lasagne jag ätit!
Vidare instruktioner för hur man går till väga för att mixa ihop allt till en gudomlig rätt tänker jag inte bifoga.
Ett tips dock: om det börjar likna spenat och lukta unket kan du kanske överväga att börja om från början?
Och i värsta fall- ring.

  


Kommentarer
Postat av: Oggelito=)

haha, nästan precis det jag åt igårkväll;P sommarmix, parma o allt

2008-06-27 @ 14:04:06
Postat av: Hanna

Härligt värre! Och visst var det en smakupplevelse utan dess like :D?

2008-06-27 @ 17:34:48
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/
Postat av: Oggelito=)

OHJA!;P

2008-06-27 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0