Toppstuga

image14

Skeptisk, det brukar jag vara till allt som heter automatkaffe, men idag, idag har jag kommit till en vändpunkt. Maskincappucionon(arna) i toppstugan slank ner, en efter en (dock så slår inget Wayne's fabulöst goda latte. Och nej, latte är varken trendigt eller hippt. Det är bara helt sjuhundarnsimigsmarrigt - framför allt om man kryddar med ett par skopor kanel). O nu sitter jag här, gulaschen har lagt sig till rätta i kaggen, håret doftar allt utom instängd skidhjälm och jag, jag har det jävligt gött'. Dock så skulle det inte vara helt åt skogen med lite sällskap. Det jag försöker säga är att jag knappt kan vänta till vecka åtta. Jag kan inte vänta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0