Smärta

Okej, man har ju knappt kunnat undgå festivalkriget mellan Hultsfredsarrangörerna, Luger och EMA Telstar? Den senaste tiden har det varit skapligt rabalder kring datum och blabla. En lätt överdrift kanske. Nå väl, jag ska göra denna historia kort. Eller historia? Vad är det jag sitter och säger (skriver)? Punkt!

Jag är i extas! Bortom denna värld racear jag omkring på rosa, fluffiga moln. Jag saknar näst intill ord, och det tror jag att de flesta, som känner fröken Wessman, snart kommer ha förståelse för. Jag menar. Det jag vill ha sagt är. Eller. Panik! Foo Fighters! 14 juli! Foo Fighters. Stockholm. För tillfället skiter jag i allt som heter fysik och koncentration, och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte om det går skit på provet imorgon. Det här är fan stort. Så mycket större än Hultsfred någonsin kommer att kunna bli i år. Fast i och för sig - tänk på de är bokade där också? Tänk om det är så oerhört fiffigt att det blir dubbelt upp i sommar? Tänk om. Tänk om. Då är det en alldeles för lycklig Hanna. Då blir jag nog så lycklig att stämmbanden går sönder, och jag dränker mig själv i duschen. 

image11
(måste tilläggas att jag varken säger nej till Hives, Hellacopters, Mando Diao eller Sahara Hotnights).



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0