"Nej, det gör bara lite ont"

Till min fasa har jag glömt att berätta om drömmannen! Ni vet, han som faller pladask framför dina fötter? Han som öppnar varje dörr till dina sinne, som får dig att glömma allt om förnuft och kontroll. Han som respekterar dina fel och brister. Han som är beredd att aldrig ge upp. För ni förstår, i helgen såg vi The Notebook. Punkt. Fyra blödiga tjejer, och The Notebook. O vad finns det egentligen att säga. Vem faller inte för Noah? Vem kan undgå att tankarna på något underligt vis dras iväg till ett annat universum, där allt faktiskt blir verkligt? Det jag menar är, här på jorden finns han knappast? Nej, det måste vara den smörigast filmen som finns att få tag på i vidoebutiken, men fan, varför ska man gå och bli så satans berörd? "Noah - vill du gifta dig med mig? Oss?". Hanna och brudarna, vakna! Drömmar är för färskingar!

"The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds. And that's what you've given me. That's what I'd hoped to give you forever."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0