Rehab.

Rehabelitering. Missbruket har tagit över hela mig. Psykist. Fysiskt. Snälla jag behöver hjälp! Tetris är fan inte bra. Varken för mig. Eller någon annan.

Jag ska aldrig mer sätta min bak i ett bilsäte. Det är inget underhållande att åka bil. Det ger mig ingenting, om möjligen inte dåligt samvete. Fy för att vara miljöbov. Tåg är inte heller någon höjdare - inte efter sju timmar i en golf. Inte efter en veckas skidåkning. Blä! Bilallergi, finns det? Det är nog det jag har utvecklat.

Sömnbrist är inte bra, men varför är det ingen som informerar om översömn? Jag lider. Jag har sovit för mycket.

(O vem fan är det som ringer och stör mitt i skönhetssömnen? 03.44. Dolt nummer. Fegt. Fega jävlar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0