Love

Alla hjärtans dag, eller som det brukar sluta - alla stjärtans dag. För att vidareutveckla detta uttryck: Se men inte röra.

Nu går jag till sängs med Harry. Det är det närmaste förståelse och värme som jag kommer idag. Men deppar jag för det? Nej. Timmarna som väntar - det - det är kvalitetstid må jag säga!

(För er som finner intresset i att få lite dödtid att passera: Österrike närmar sig. Mer exakt så är det inte mindre än två dagar tills kamraterna och jag kommer sitta på en buss ner till Leogang. Efter att ha svänt runt bland mössor, skidartiklar och dylikt inskaffades en skidjacka. Det var verkligen på tiden. Således känner jag mig fullt utrustad mot snö och minusgrader. Packningen har jag inte direkt börjat tänka på. Jag är en sista-minuten-planerare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0