Call me a.s.a.p.

Överväldigande lycka. Nu slipper jag telefonsamtal mellan 08.00 och 21.30, beslutsångest, tider att passa och som vi så fint kallar det. Mutor. Som kapten för skeppet på svart, stormig, saltvatten har jag och mina matroser siktat land där himmel möter hav. Hav möter himmel. Min studentmössa är i säkra händer. Och kära du, avgångselev på Katedralskolan, år två-noll-noll-nio - det är också din.
 
I övrigt känner jag mig låg. Fröken låg. Jag hatar ensama fredagskvällar. Man får för mycket tid till övers. Tid som man lägger på musik. Äcklig musik (för jo, sån' existerar). Den onda cirkeln är igång, och ja, det gör inte det hela mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Sanna

ensam är inte skoj..

2008-02-08 @ 22:42:43
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0