A LITTLE LESS CONVERSATION. A LITTLE MORE ACTION.

Spänning: För ett par dagar sen så upptäckte jag två "kontaktprofiler" för pappa i telefonboken.
Tänkte underlätta och bespara mig från överflödigt flippande och fläppande så jag slog ihop de båda flugorna.
Idag insåg jag dock att de senaste (obesvarade) samtalen inte alls har nått fars mobil
utan en före detta musiklärares.
Petter, jag ber ödmjukaste om ursäkt för att ha besvärat dig under lunchraster och fredagsmys. Och lugn.
Jag är inte väldigt angelägen om att träffa dig för att "jamma i baracken".

Kommentarer
Postat av: Roy

Säg wooot, är tiden redan ute:O Men okej dåå finns de jag testa kvar och passar så blir det att kirra!



Oh tack så mycket, kan behövas när man stått där ett antal timmar ;)

2010-03-11 @ 21:58:13
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Karin

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-03-15 @ 18:42:45
Postat av: Hanna

Karin: I know. I know.

2010-03-16 @ 09:38:07
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0