AS MAD AS A HATTER

Vi kom hem från biomörkret för ett tag sen (förlåt för att jag är tjatig, med Johnny, vi kan väl gifta oss?).
Kom och tänka på det här med filmpremiärer i Sverige (förmånligt skit).
Hur selekteras egentligen, i brist på ordval, "kändisarna" ut?
Vem bestämmer vem som fastnar bäst på röda mattan-bilderna,
febrilt uppslukad och fokuserad på popcornmenyn som vilar i famnen?
Och senare uppkommande problematik.
Vem placeras egentligen på nitplatsen längst ner i vänstra hörnet?
Det tål att sovas på.
(Om jag mot all förmodan skulle vara 1) långhårig, 2) blond och 3) 14 bast skulle jag också känna mig cool i
4) vitt nagellack, 5) dödande läppar och 6) omaka hårsnoddar kring handleden. *Spinner*.)

Kommentarer
Postat av: Frida M

Snygg bild!!

2010-03-12 @ 12:56:20
URL: http://lovelymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0