FEELING BLUE

Förmiddag: Ringde bort till tanten och farbrorn (mormor och morfar) i förmiddags.
Gick kvarteret bort, drack två koppar kaffe och ögnade igenom Land.
Hon var pratsjuk idag. Insisterade att jag skulle stanna på skinkstek, brysselkål och hemkokt svartvinbärsgelé.
När jag tackade nej insisterade hon istället att skicka med mig de sista fyra skivorna kött från lunchen.
Jag tackade åter för erbjudandet, men bestämde att resterna kommer uppskattas mer på morfars 03:40-macka
framför OS-sändningarna.
Eftermiddag: Vaknat upp efter att ha sovit i nästan två timmar. Mår skit (överdramatiserar lite för att Frida ska sympatisera med mig så vi kan klia varandra på ryggen. Mest hon på mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0