KITCHEN MAGIC

Om jag fortsätter i den här takten skulle jag, utan tvekan,
kunna bli Sveriges mäktigaste matbloggare.
Till och med större än självaste veteranen Sju Sorters Kakor.
Eller, lyssna på det här - Hannas Cookalong.
Ta bara dagen som exempel.
Innan klockan tolv har jag klickat tre plåtar med havreflarn
följt av ytterligare tre med småkakor
(kokos, mintchoklad/hasselnöt
och min egna tolkning av klassikern Hallongrottor.
Om det helt enkelt inte finns hallonsylt får man tillgå
det som kylen erbjuder. Äppelmos. Twista till det med kanel
så skriker resultatet höst).
Efter idag hoppas jag även att
De Ofrivilliga ska bli Oscarsnominerad.
(läs se, se, se!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0