KILLER GAME

Kyotot och effektivt dödande av plugg.
Efter påtryckningar av mamma (abstinens där) kopplade vi in stenålderskonsolen för ytterligare pangpang.
Play Station döh! Originalet. Grå tegelsten med tillhörande, limegröna minneskort.
Tomb Raider. Första utgåvan.
Offensivt uziskjutande, massmord och blod.
Jag har sprungit genom Khamoon städer och Natlas gruvor - level efter level - men det är först nu (läs tio-tolv år senare) som jag kan andas ut.
Jag överlevde.
THE END.

(Självklart lovar jag att hålla er, vilka ni nu är, uppdaterade på Tomb Raider 2. Spelet ligger och väntar på mig. Döda. Döda. DÖDA!)





Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-02 @ 15:22:09
Postat av: Oh Yoko!

Du får säga till om du behöver ditt Tekken tillbaka. Vi har uppgraderat oss till 5an nu ;)

2009-02-02 @ 15:23:44
Postat av: Hanna

Å! Inte för att jag sitter och trycker på ett Tekkensug för tillfället, men om, då rövar jag tillbaka det.

2009-02-02 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0