HEART SKIPPED A BETA BEAT

Lördagens kaffespetsade Kahlúa-drink gör sig fortfarande påmind (vi har aldrig kunnat och
kommer aldrig besitta förmågan att mixa/shakea/röra något som smakar annat än råttskit)
i samma veva som jag sitter och tycker förbannat synd om mig själv.
Med all rätt.
En förlorad favoritring (undrar vem som fick hjärnskakning på köpet?),
tre missade avsnitt av julkalendern
och på söndag så hänger den svarta magin åter i luften.
Jag betraktar er som mina egna, personliga, horrokruxer.
1/5 av min själ i var och en av er.
Död för odödligt leverne.
Eh, Karin.
Du förstår vad jag menar.
Du är bra och mer därtill.
Kvällsmys: http://www.myspace.com/majaalderin

Kommentarer
Postat av: Cillan

Hanna, du underbara männsikar!

Jag saknar dig.

2009-12-08 @ 09:53:34
Postat av: Karin

Du är en hejare på att skriva vännen! ...Och jag tror jag förstår.. Avståndet mellan oss kommer öka, men bandet kommer förbli starkare än starkast. Är ud redo för ett "på åeterseende" på fredag? PUSS

2009-12-09 @ 11:05:09
Postat av: Hanna

C: När kan jag komma och hälsa på? Jag slår sönder spargrisen och kommer i morgon - blir det bra? Fan. Jag saknar dig också.



K: Om du säger fredag så svarar jag alltid: Var? När? Hur? Vi hörs i morgon, en halvtimme innan mammas pojkar.

2009-12-09 @ 21:15:45
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0