Stick.

Det stämmer nog. Det där om att man inte ska tänka på en sak för mycket. Ja, för då tränar man skallen att tänka tanken allt oftare. Och oftare. Och .. Som sagt, det stämmer nog.

Ohh vad jag hatar när man börjar tänka på saker man egentligen inte borde bry sig om. I detta fall gäller det något jag absolut inte kan göra något åt. Det vet jag. Inte nu i allafall. Kanske för ett par månader sedan. Något år. Ett par år. Jag vill ju inte direkt påstå att jag gör det hel lättare, eftersom att jag gång, på gång, skyller allt på mig själv. Det är inte såhär jag vill ha det. Det var inte meningen att det skulle bli såhär heller. Fan, allt hanldar bara om mod. Vilja. Jag vill - men jag - jag är inte tillräckligt modig.

Fan, allt skulle vara så jävla mycket enklare om man förstod sig på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0