Energi baby. Energi.

Voilá. Presentinslagning á la Hanna. Fenomenalt. Genialiskt. Hela eftermiddagen, och aftonen, har ägnats åt specialdesignade klappar. Som de till min "snart-ingifte-morbror" - två t-shirtar. Hittade svart/brunrandiga papperspåsar på IKEA (woho, rea) som jag självklart inte kunde motstå. Egentligen så är de skapligt tråkiga, men man kan pimpa det mesta  med diverse röd tejp, spelkort och utklippta tidningsbokstäver (bara tanken av att få lägga upp bilder på verket ger mig gåshud).

Nej, kanske man ska sätta fart med den där oljemålningen till farmor. Det är väl på tiden - något jag konstaterat, möjligen ett par dagar för sent.

Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0