LICK IT

En fin onsdags-torsdagsdröm om en kille (övervägande man?) från den svunna gymnasieperioden.
Sådana drömmar brukar vara övervägande överväldigande
(du vaknar och undrar "Vad fan hände nu? Oväntat. Men mysigt. Men oväntat").
Tillåt mig att berätta att denna dröm inte var ett undantag för förvirring
men också måste ha lagt grunden för dages flyt.
Jobbuppdatering dag 3: Förmiddagsmötet med Klara resulterade i att
jag på lördag ska få leka med cappucciomaskinen och servera varma scones till cafégäster.
Och så fick jag ett samtal från en man som slängde lovord över mitt "fina brev".
I morgon ska vi ses, och nu skriker kroppens alla celler att jag kommer ha ett riktigt glassigt säsongsjobb.
Ingen förskottsseger, men tusan, slicka på den! Lick it.

Kommentarer
Postat av: kako

Niiice då snygging! De går bra nu kompis de går bra nu! Vem kan säga nej?!?!(bara undrar licksom, ja skulle inte göra de i.a.f...)

Love u Babe

2010-01-29 @ 04:18:18
Postat av: Hanna

Kako: Det går veeerkligen bra nu. You're the best love.

2010-02-02 @ 13:34:57
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0