I'VE GOT MY MOMENTS

Höll på att försova mig till maten (vinet) efter en powernap på över 1 1/2 timme.
Legat på den förgrömmade visdomstanden
och bedövar smärtan med sambal olek.
Tror att det kanske funkar relativt bra eller så är jag bara pinsamt lättpåverkad.
Det skålar vi för.
Och vi skålar även för:
Jobbuppdatering. Dag 5.
Klara på Café Berget hör av sig i veckan.
Troligen så blir det lördagar, kanske en veckodag då och då.
"Tillsvidare" så att säga.
Sen blir det andra bullar (strutar).

Laakso – Dancing Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

eftersom snön inte försvunnit wessman kanske ett pulkaåk skulle passa damen någon dag om det överhuvudtaget finns någon godtaglig backe i linkan? jag vill uppleva om den där katastrofala vurpan frida gjorde...hjärtman och jag packar fram stjärtlapparna och så kanske en oboytermos hänger med i väskan, hänka på någon dag om du är sugen !!

2010-02-01 @ 16:08:55
URL: http://walkinginshoes.bubbleroom.se
Postat av: Hanna

E: Det skulle passa alldeles galant, och jag kan när som. Håll mig uppdaterad så ska vi se till att det går utför oss!

2010-02-02 @ 13:36:31
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0