TIME TRAVEL

2003 var Paradise Hotels år, precis som Tamagotchin hade sitt sving -97.
Familjen Wessman trotsade den sena sändningstiden och blundade för tidig uppstigning och mellanstadiestudier.
Charla och Dave, i vår tv-soffa mer kända som Skönheten och Odjuret.
Det var grejer. Finalen var grandios. Hon behåller stålarna. Han går därifrån lottlös.
Med handen på hjärtat kan jag uppriktigt berätta att jag har missat(eller missförstått)
hela uppståndelsen kring årets svenska upplaga.
Joel Kinnaman är ett annat oberört fenomen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh, thäänks för hjälpen. Nu fungerar fjärkontrollen fin fint :D

2010-02-02 @ 22:59:14
URL: http://www.ninki.devote.se
Postat av: Anonym

Hahah, OM du förstod hur skönt det känns att veta att jag inte är ensam. Alla gånger jag fått "idiotblicken" efter att ha ställt frågan "Vem är Jackie Ferm?".

Joel Kinnaman-hysterin hakar jag dock på, fast det utan att ens ha sett en skymt av hur mannen ser ut. Men om det nu är sådan hets så måste han ju vara stilig och då kan man inte göra annat än att haka på? Länge leve grupptryck!

2010-02-03 @ 14:39:39
Postat av: Sara

Hahah, OM du förstod hur skönt det känns att veta att jag inte är ensam. Alla gånger jag fått "idiotblicken" efter att ha ställt frågan "Vem är Jackie Ferm?".

Joel Kinnaman-hysterin hakar jag dock på, fast det utan att ens ha sett en skymt av hur mannen ser ut. Men om det nu är sådan hets så måste han ju vara stilig och då kan man inte göra annat än att haka på? Länge leve grupptryck!

2010-02-03 @ 14:40:25
URL: http://saramagdalena-h.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nina: Kalas!



Sara: Haha, vem tusan är Jackie Fern? Grupptryck är fint och om hälften av Sveriges befolkning tycker att han har något speciellt så kanske det kan vara värt att slå ett slag för att kolla upp den där Joel?

2010-02-03 @ 21:30:30
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0