ENJOY

Det finns ett ställe här i Linköping du ska gå till om du vill serveras kall asiatisk mat.
För att inte göra mig mer övän med ägaren än vad jag redan är,
och för att inte behöva vara en bidragen orsak till det, eventuellt, minskande besökarantalet på restaurangen,
väljer jag att inte publicera närmare information om adress och öppettider
(Tanneforsgatan 3, gågatan mitt i gröten, 1 trappa upp. Lunchbuffé mellan 11:00 - 15:30 alla vardagar).
Systerlunchen slutade i: Springnota.
Något vi personligen kan rekommendera.
Varmt!

Kommentarer
Postat av: Karin

De låter inte som någon "pang" måltid de där inte... Är det verkligen den resturang som ja tror du snackar om???

Katastrof!

Älskar dig

2009-10-20 @ 21:29:00
Postat av: Hanna

Självklart är det den restaurangen. Och när jag tänker efter har maten alltid varit kall där. Men tsatzikin är gudomlig trots allt.

2009-10-20 @ 23:43:25
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0