SOM HANDEN I HANDSKEN

Du vet Tobias Carlsson, kanske mer igenkänd som Sjökexet på P3?
Jag mailade honom tidigare idag.
Det uppenbarade sig nämligen en fredagsremix här hemma i måndagssoffan.
Tänk dig den här låten: Lady Gaga – Eh, Eh (Nothing Else I Can Say) - Electric Piano and Human Beat Box Version.
Tillsammans med den här: Robyn – Handle Me
Testa själv!
Play: Gaga.
Under introt, sjung: "Yeah, I heard about some guy that you beat pretty bad and got in the papers...".
Den finns där.
Det bara sitter.
Som handen i handsken.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Jaa eller hur! haha rätt så många ;) ska du dit igen? :D

2009-11-17 @ 13:52:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: B.M.

Jäklarimig vad bra Hanna! Haha, så himla rolig grej. Shit alltså jag måste säga att du har en dold talang, verkligen en perfect match! Sjökexet kan knappast bli besviken. Och du vet en som kommer sitta bänkad med spänning under fredagens morgonpass! (Alltid. Men särskilt denna fredag!)

2009-11-17 @ 23:19:30
Postat av: Hanna

Svar: M! Alltså. Jag. Är. Nöjd. Och vet du vad? Han mailade tillbaka - "Jag ska se vad jag kan göra". Fredag, fredag, fredag!

2009-11-18 @ 13:23:35
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0