Draft: Nov. 21, 2009

Vi höjde medelåldern med två månader innanför China-salongens dörrar igår,
och efter 00:00 turades K och jag om att sätta våra ovanligt mänskliga tänder
i både hundvalp och blodsugare.
Det råder vampyrfeber i det 37 gradiga blodet som pumpar/cirkulerar i kroppen.
Utan tvekan.
Sagans sista del ligger inne på nattduksbordet.
Motvilligt (168 kronor engelsk hej-nu-matar-jag-tre-kapitel-och-tre-kapitel-till-utan-att-veta-vad-jag-överhuvudtaget-läst-pocket).
Jag jublar inte över böckerna, men begäret att få veta slutet på historien är för överväldigande.
Däremot filmen.
Den kan jag nog (vadå nog?) se igen.
Precis som resten av alla andra flickor/tjejer/kvinnor/mammor som vill beröras av odödligt farlig kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0