ITCH

Dagens ris(ar/er/or?):
Tack Per-Olov!
Du har gett mig kli.
Kli som sticker som ylle och bränner som nässlor mot naken hud.
Nog för att jag haft hypokondriska tankar och avlöpt diagnoser på mig själv
(diabetes typ 1,2 och 3, scharlakansfeber och blindtarmsinflammation)
tror jag att det den här gången är riktiga utslag från pälskräket som frambringar hudirritationer.
Roligt.
Kattallergiker.
Vi som precis har börjat tycka om varandra.
Den där julkalendern var inget att jubla över heller för den delen,
och jag kan inte göra annat än att hålla fast vid tanken att skriva manus inför storsatsningen 2011
(nästa års följetong än redan spikad - Hotell Gyllene Knorren. Oh, nervkittlande!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0