BETTER BE

Fickorna har nog aldrig varit så tomma på idéer som nu.
Intryck. Avtryck.
Vad fan är det här för skit?

Förresten så har jag lyckats återfinna en gamal vän. Det var evigheter sen senast. Varför blir det alltid så? Människor jag håller av, eller en gång hållit av, har en tendens att ströva iväg. Eller så är det jag som släpper taget. 
Hur som helst.
Nu sitter vi här och missbrukar te och knarkar minnen.
Hon sjunger för mig. Jag bara njuter.
Lyssnar.
Damen heter Anna.
Anna med T.
Ternheim.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag sitter och lyssnar på hennes nya skiva just nu! Och så läser jag detta. Ack så underbart att återfinna denna fina vän.

2008-11-17 @ 15:05:24
Postat av: Hanna

Mums! Visst blir man lycklig.

2008-11-22 @ 22:13:44
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0