Egg and Milk

Eftersom att jag inte har något bättre för mig (om man bortser från avkopplingen och nostaligkickarna som Caroline af Ugglas ger mig) sitter jag och utforskar internets utbud av påskrecept. Vilken besvikelse. Varken ICA, Arla, Tasteline, Matklubben eller Recept.nu kan leva upp till mina behov av nytänkande och smaklökstjicklande rätter, tilltugg och desserter. Hur som haver, det får ta och bli tills nästa årtionde. Imorgon och hela helgen får jag helt enkelt ta och nöja mig med ägg, ägg, och återigen - ägg. 

(Visste ni förresten att under påskafton så äter vi svenskar sammanlagt 6 milioner ägg i timmen? Det är något att lägga på minnet). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0