Evigt flängande

Tågresor kan vara rätt fridfulla, och dagen efter midsommarafton förväntade jag mig ett ödelagt regionaltåg. Sista minuten. 10.51. Men bah - nope? Det som jag hade förväntat mig bli en tripp, med möjligheten att sova in ett par timmar, blev istället en mardrömmsrutt med ouppfostrade tvååringar och walkmandunkadunka. Hur människor resonerar, det är för mig obegripligt i vissa lägen. Usch-a-aan.

Och vart tog midsommar vägen? Fladdrande långklänningar och blomsterprydda hår? Jordgubbarna, middagsbordet och de bäska dropparna? Små grodorna och midsommarstången? Tja. Fråga inte mig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du jobbar på wärdshuset måste du ju komma förbi på rasten och äta glass ;D. Haft en bra start på lovet? :D

2008-06-21 @ 19:08:48
URL: http://susannathunholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och jag springer bort till dig närsom jag får tid! Lovet har fått en start, inte mycket mer. Jag jobbar och knegar på.

2008-06-22 @ 21:44:34
URL: http://alivebutnotamused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0