Riddar Kato

Det finns dagar då man egentligen bara önskade att man var det enda barnet i familjen. Jo, jag vet, det låter hemsk, men jag kan ha sådana veckor. Och jag borde kanske inte uttrycka mig såhär om min egen syster, men under vissa omständigheter, vid bråkdelen av en sekund, kan jag få för mig att människan inte har något hjärta. Tiden stannar, och hon förvandlas till husets riddar Kato.

Snälla - någon? Rädda mig från hennes hjärnklo. Hjärtat av sten.

look for the green emergancy light
we are departing tonight
follow the sound of the sirens outside
grab what you can god knows we've tried

who are all these people running around
we'll break through the walls
we'll come crashing down
open the doors don't breathe the smoke
please do your best not to choke

this lucky escape of mine
works like a charm everytime everytime  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0