"Nej, jag vill inte ha något seriöst" - (Hanna, du vill ha något seriöst).

Projekt "sno-en-twistad-sked-för-varje-cafébesök-under-2008" har inletts. Ja, jag tror inte jag behöver förklara själva grejen. Men, kära kvinnor, ärade män, för er som finner mitt skirvande oerhört invecklat och svårt tolkat - Under 2008 ska jag stjäla, sno, låna, kalla det vad ni vill, ett stycke sked från varje fikabesök. Yes, kalla mig kriminell. Idag har det blivit två.

En utlandssemester verkar snart vara inplanerad för sommaren. Jag menar, allt vi planerar blir ju verkligen av (?). I vilket fall som helst. Denna gång ser det ljust (soligt) ut. Två veckor i Portugal i början av sommaren. Dagen efter skolavslutningen. Snälla, vi partar' hela natten, dansar sönder våra sommarsandaler och skiter i att sova under avslutningen? Snälla? Låt mig få vara ett äckta diskooffer. Nattens jävla DISKOOFFER. (Ett dilemma dock. Qué pasa med Hultsfred? Jag skulle kunna åka fram och tillbaka till Portugal, två gånger, för samma slant som 3-dagarsbiljetten. Portugal? Hultsfred? Portugal? Hultsfred? Varma, långa brafotanätter eller en halvljummen afton bland öl (och mer öl), skit och ett hav av stinkande, skrällande och skålande festivalmänniskor? Fan, inte ens jag kan motstå Peter Doherty. Inte då - då han blir snyggare och snyggare. Sexigare och sexigare. Fast.. så var det ju Portugal. Jävlar)

Vill se fram emot en sjukt pimpad helg också. Mys (?), Årsboksmöte (?), krök (?) och mycket strapatser (?). Sjä(ää)lvfallet kommer allt att äga rum. Det har vi ju planerat, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Såklart att du inte kan svika hultsfred! :D

2008-01-08 @ 10:15:59
URL: http://jsefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0