Got love to kill! F-U-B-A-R. Lå(åå)ngt inlägg.

Alla dessa problem. All denna misär. Alla lustar och allt nederlag. All kärlek. All jävla kärlek.

"Alla barnen i klass NV2(½)B har sovmorgnon på torsdag utom Hanna och gänget - för de kör skönaste missbruka-koffein-,-planera-krök-och-fråga-Hanna-som-egentligen-inte-har-en-aning-hänget". Jag ska inte
missbruka min makt i detta tillfälle. Hejvillt' skulle jag kunna gå igång på tangentbordet, sladda över orden och vräka ner alla våra djupaste hemligheter. Funderingar. Våra spekulationer och antaganden. Men nej, det är jag för mesig för. Förresten, du skulle nog äcklas av att läsa det. Och för mig, ja, det hela skulle i det stora hela bli oerhört pinsamt.

Det är någon som verkar vara väldigt angelägen om att få byta ett par ord med mig. Jag vet, eniro är verkligen grejer när man vill ta reda på vem det mystiska nummret på nummerpresentatören tillhör. Men inte i mitt fal. Själv harjag ingen lust att svara, vilket kanske beror på min förmåga att aldrig ha mobilen tillgänglig (den, tillsammans med nycklarna är det första som slängs på sängen när man kommer hem). Snubben, som det i dethär fallet är (om man ska lita på nummerupplysningen), ringde mig igår och för några timmar sen. Självklart vågar jag allt utom ringa upp! Man vet ju aldrig vart man kommer. Till det stora hela i sig - jag känner igen nummret så äckligt mycket, men jag begriper inte hur det kan kopplas samman med namnet jag har fått. Snälla, om du på något vis känner dig träffad, höra av dig. Men för guds skull - inte via telefon!

 
image6

Nej. Sluta snygga er. Ge mig lite Juliette. Men snälla. Det här är grymt. Smärtsamt. Och the Licks. Sluta snygga er då. För fan. Vi ska nog kirra detta.

Hanna

Woman
Skip in and walk like you own the place, baby
Move on
You gotta get your groove on
And take it all

Didn't you want to change the world
Like a child in flight
But then you turn and walk away
Say goodbye to another day

Hey hey ho ho...

Strong man
You're trying to raise your fists with nothing to fight
Slow down
Ain't no enemy but yourself lover

Didn't you want to change the world
Like a child in flight
But then you turn and walk away
Say goodbye to another day

Hey hey ho ho...

What's it gonna be
What's it gonna be, do you want me
What's it gonna be
What's it gonna be, do you want me
Is that even a question in your mind

So don't fuck me discontent
Like your love is spent
When I'm lying alone
Baby, where's your home
You're looking for me
It's all for free
I've got love to kill for my man of steel
Burning cold
Telling me no
You're burning cold
I can't let you go
No I can't let you go

Hey hey ho ho...

What's it gonna be
What's it gonna be, do you want me
What's it gonna be
What's it gonna be, do you want me
What's it gonna be, baby
What's it gonna be, do you want me
What's it gonna be
What's it gonna be, do you want me
Is that even a question in your mind
Is that even a question in your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0