Osterrike

Packat o' Klart! Som det ser ut nu så är läget under kontroll. Jag har lyckats ta med mig alldeles för mycket saker (trots det att jag kört 3 - 1 metoden. Välj tre. Ta bort två), hunnit sno ihop matsäcken och nu är det dags att pusta ut. Rätt omgående ska jag hoppa till kojs, det är bara ett fåtal saker som måste ställas till rätta innan sömnen har tillåtelse att göra verkan på mig.

Klockan 09.00 imorgon avgår bussarna mot Leogang. Precis som tidigare så är jag förvånad över att det faktiskt blir av. Vi är rätt bra på att skräddarsy planeringar. Dock så tycks de alltid spricka i sömmarna. Men inte den här gången. Nej tvärtom. Inom två dygn kommer vi sitta och glassa i solen. Solskyddsfaktor i ansiktet, snötäckta landskap och slalomskidorna under fötterna. Tyskarna och tjejerna. Tjejerna och Hanna. Godnatt, och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0