No place like home

Det är så sant som det är sagt. Borta bra. Hemma bäst.

Jag stegade precis upp ur badkaret. Efter att ha delat på - observera - en dusch med långduschare till sex svettiga brudar och sex stycken grabbs' under sju dagar, kändes det inte mer än rätt att ta ett riktigt långbad. Behövligt. Så att säga. Mina sommarfräknar har kikat fram längst med kinderna, kroppen jämförs med knödel och det känns inte mer än rätt att vara tillbaka i staden. Österrikeveckan har minst sagt satt sina spår. Fysiskt, så väl som psykiskt.
Kvinnor. Män. Mitt lov har varit allt utom dötrist och långtråkigt. Tidiga mornar, skidåkning och mysiga sänghäng. Snö, sol och slask. Buljongsoppa, apfelstrudel och öl. Vurpor, humörsvägningar och blåtiror. Min vecka har varit händelserik. Rätt och slätt - fabulous. Austria - SKÅL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0