Utbud och efterfrågan

Nej, fildelning är inte min grej. Jag föredrar charmen hos en blank cd-skiva, gentemot tonvis med musik på datorn. Hur jag än fiskar på Åhléns, Bok & Cd Media, ja till och med på ICA Maxi så nappar det nästintill aldrig. Detta har resluterat i ett starkt hat gentemot våran stads utbud av skivbutiker.

Vad har jag egentligen att göra? Mina behov blir otillfredsställda, min skivsamling expanderar sig inte längre bland hyllorna och youtube börjar bli tröttsamt. Onda, onda jag. Fildelning - ja så får det bli.


Förresten så hittade jag denhär gamla godingen. Hittils har jag bara bekantat mig med en person, utöver mig själv, som förstår sig på underbarnet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Påminner lite om Conor Obersts Sundress. Jag gillart.

2008-04-05 @ 21:19:30
URL: http://ruminating.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0