Tidsfördriv

A is for age: Arton stadiga år 
B is for booze of choice: Det jag kommer över. Mina dryckesvanor följer inga mönster.
C is for career: När pappa slutar tjata om fördelarna med privattandläkare kommer jag hitta mitt spår.
D is for your dad's name: Patrik Torbjörn Wessman
E is for essential items to bring to a party: Alkohol? Man kan ha roligt utan alkohol. Men det är onödigt att chansa. Goda vänner, knäckebröd, pesto och makrill är också nödvändigt. Det går alltid åt.
F is for favourite song at the moment: Jag missbrukar, likt de föregående vårarna, Kom Igen Lena.
G is for favourite game: Cluedo funkar alltid. Kortspel har också sin charm. 
H is for home town: Linköping.
I is for instruments you play: Jag äger ett par gitarrer, och jag brukade klinka lite förr i tiden.
J is for jam or jelly you like: Drottning- och hallonsylt slår allt. Dock så är det inget jag äter.
K is for kids: Barn? Volvo, villa och hund! Ge mig kittet!
L is for living arrangements: Veckopendlare mellan mor och far. I övrigt har jag en förkärlek till mitt krypin hos mamma. Svart, guld och lila. Det är fint. Jag äger ingen dörr å andra sidan. Smakar surt.
M is for mother's name: Ann-Charlotte Wessman
N is for name of your crush: Om det vore så väl.
O is for overnight hospital stays: Lyckligt lottad. Sjukhus har aldrig blivit min grej.
P is for phobias: Kolhydrater.
Q is for quotes you like: "Om du alltid säger sannigen behöver du aldrig komma ihåg vad du har sagt"
R is for relationship that lasted the longest: Det var ett bra tag sen.  
S is for sexiest living creature: Oj, den listan kan bli lång. Och pinsam.
T is for time you go to bed: Jag sover omkring nio timmar per natt. Mer säger jag inte.
U is for underwear: Mys och spets. Det är grejer. Pasteller är sött.
V is for vegetables you love: Allt! Som ett inlägg: Jag är ett levande bevis på att du blir vad du äter - jag har gått och blivit orange på heltid. Morötter är lite av en passion.
W is for weekend plans: Fröken De la Motte och jag ska ta en drink. Det tycker vi är lite små roligt.
X is for x-rays you've had: Mer seriöst än tandröntgen har det inte lyckats bli. Än.
Y is for yummy food you make: Min stekta lax men lime säger man inte nej till. Att koka ägg är jag också haj på.
Z is for zodiac sign: Fisk. Och förresten så stämmer alltid mina horoskop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0