Inte en diamant. Bara en vanlig sten.

Alltså, om du trode att man inte är kapabell till att gå sönder ett par skor, då kan jag bevisa motsatsen. Som om det var det hela. Går man sönder någon annans pjuck är det nästan värre. Men vad fan, det kan bli värre än så? Om man går sönder någon annans favorit kängor, då är det fan surt på riktigt. Jag menar, dra en gräns. All denna julstress har slitit hårt på fötter, ben och skor. Men framförallt. Plånboken. 

image2

Försöker komma underfull med saker. Ting. Egentligen så inbillar jag mig bara. Hoppas. Typ. Typiskt jobbigt. Och vad är jag? Bara en vanlig sten - vad fan. Nej, jag blir inte mycket klokare än så.

Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0