Har ni fest - eller?

Vad fan är det här för skit? Plötsligt kommer jag på mig själv med att lyssan på en språkkurs. "Vanliga Uttryck" - På ryska?! Godmorgon - Do-bräjä-åtra - Dobräjäåtra. Godnatt - Spa-kåj-nie-noche. Spakåjnie noche.

Har underhållit mig självmed att iakta ett avsnitt av My Super Sweet 16. Men ack, idag var det inte vilket avsnitt som helst - My Super Sweet 16, The Movie! Woho! Av någon anledning så finner jag det otroligt underhållande att glo på alla sockersöta(?) snorungar(!) som spenderar stora summor med pappas kreditkort. Klänningar hit, enorma festlokaler dit. Bilar, pudlar, inbjudingskort och entrér. Men det kanske bästa av allt - de blir ju ta mig fan aldrig nöjda. Någongång kan man ju tycka att de borde bli mätta, men nej nej. Mer, mer, MER! Helhjärtat så skulle jag banne mig vilja gå på en tillställning á la Sweet 16. Egentligen, hur roligt kan det vara? Det är ju drogfritt. Det jag menar är - Vart fan är alkoholen?!



("Gå och lägg dig för fan. Nu mår jag illa. Hemska unge. Och vad fan står du och flinar åt där bak? Padda!")



Hej då, eller ska jag säga Desvidanijäa?

Hanna

Hell, here I go again too fucked up to get the words right.
And hell, here I come again after you.
Hell, here I go again trying to hang sweet from the tree.
And hell, I'm just loosing my dignity.

But if you'd just come out and give me the word I'd leave you and I'd leave me too.
I'd hand myself over to his masters voice, like before, the drug of my choice.

Dear, here I go again giving away pieces of me.
Though I known it's not all right I'll just let it be.
Sweet dear, let's sit down a while, I have so much left for you.
And hell, just listen to me I sound like a fool.

But if you'd just come out and give me the word I'd leave you and I'd leave me too.
And I'd hand myself over to his masters voice, like before, the drug of my choice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0