Godafton.

Oh, jag föll för grupptrycket. Som så många gånger förrut. Jag är svag. 
Med handen på hjärtat så har jag inte en aning om varför det blev ytterligare en blogg.

För tillfället är det kaotiskt. Mina humörsvägningar är precis lika okontrollerbara som en fjortonårings. Trottsålder. Hjärnan går på högvarv, kroppen blir släpad bakom benen och när jag säger att jag faktiskt inte sover om nätterna så skämtar jag inte. Ett långt och välförtjänat lov är vad jag behöver. Men fram tills dess - kaos.

Har under kvällens gång konstaterat hur avundssjuk jag är på Lisa Miskovsky. Jag menar, borde man inte kunna dela med sig lite av sin utstrålning, charm, stämma, skicklighet och fingertoppskännsla om man har ett överskott av samtliga. Ha, jag vill ha. Jag vill också ha

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0